Thank you Diezel

  • Thread starter Thread starter xshredx
  • Start date Start date
X

xshredx

New member
I could have just send an email, but this way everybody can see one more example of the good Diezel service.

Some time ago I bought a second-hand Herbert. I emailed Diezel about a replacement midi chip, and the following day the chip was send to me. Just installed it yesterday...
Thanks you!

Contrast that with my 2 month waiting time for a replacement switch for my Engl. :aww:
 
I agree! Diezel customer service and support is phenomenal. Not just great products but also helpful people and great community.

I'm waiting my VH4 arriving home soon, thank you Peter and Diezel team :thumbsup:

Sami
 
Einen hab ich auch noch:

Es war so um 2004. Ich war beim Sound-Check und mein damaliger VH4S machte plötzlich keinen Ton mehr.
Da ich Peters Handy-Nummer hatte, rief ich ihn relativ aufgelöst an und bat um Hilfe.
Nach einem Moment sagte er, ich solle den Amp aufschrauben. Irgendwo in der Mitte wäre ein länglicher Widerstand. Wenn der ab ist, einfach wieder anlöten. - Ich öffnete also den Amp ... und genauso wars. Widerstand angelötet und ich war wieder dabei.

@Peter: Du wirst Dich wahrscheinlich nicht mehr daran erinnern können, aber ich sehe mich heute noch mit zittriger Hand, der Widerstand löten. Kurz vor dem Gig. Hossa!!

Chris
 
Back
Top